Friday, April 29, 2011

Pengenalan Ayi Akim.


Ayi Akim telah terlibat dalam arena fotografi sejak tahun 2006 dalam satu program yang telah dianjurkan oleh DiGi, iaitu DiGi's Amazing Malaysians. Sejak dari itu, saya telah bertungkus lumus untuk menjadi yang terbaik demi memuaskan hati semua pihak. Tapi, ketika saya mula-mula pegang kamera DSLR adalah ketika penghujung tahun 2009, dan ketika itulah saya telah mulakan kerjaya-kerjaya saya.

Pada tahun 2009, saya telah belajar dari seorang photographer yang diketahui ramai, namanya tak perlulah disebut disini, kerana dia tahu siapa dia. Berbekalkan apa yang telah dipelajari dari mentor saya, saya pun telah suka rela untuk melibatkan diri dalam Jawatankuasa Perwakilan Pelajar di Kolej Matrikulasi Kedah. Dan, sejak hari itulah, banyak perkara ygn telah dipejarari oleh saya, dan banyak juga aktiviti yang telah saya liputi seperti Program Psikoakademik Akaun, Matrikulasi Bersama Masyarakat dan pelbagai lagi.

Akhir sekali, saya akan terus kemas kini blog saya ini dengan aktiviti-aktiviti yang saya lakukan. Jika anda berminat dengan cara kerja saya, anda bolehlah menghubungi saya di Facebook atau emel saya adlihakimdzim@gmail.com. Terima Kasih.

2 comments:

Wan Hafiz said...

TERBAIK aq Support 10000% wahaha...tggu ketibaan E'One Photography huhuhu

Ayi Akim said...

santek... aku tunggu...
chaiyok3..!